بهترین مبل ماساژور در ایران

بهترین صندلی ماساژور در ایران

برای اینکه بتوانیم بهترین مبل ماساژور در ایران را انتخاب و اقدام به تهیه آن نماییم بهتر است ویژگی‌ها و امکاناتی که انتظار داریم مبل ماساژور ما داشته باشد، را مشخص نماییم و بر اساس آن بهترین مبل ماساژور را برگزینیم. در این مقاله قصد داریم مزیت‌ها و معایب یک صندلی ماساژور را بیان کنیم و در کنار آن کلیه امکاناتی که یک صندلی ماساژور دارد را به طور مفصل توضیح دهیم تا راهنمایی باشد برای یک انتخاب عالی.

اما قبل از هر چیزی اول باید با صندلی ماساژور آشنا شویم. این صندلی همانطور که از نامش بر می آید وسیله ای است برای ماساژ و احساس راحتی.

چه انتظاراتی از صندلی ماساژور داریم؟

یک صندلی ماساژور خوب چه امکاناتی باید داشته باشد؟ چه ویژگی هایی باید داشته باشد که در زمان استفاده احساس راحتی به فرد دست دهد؟ و سوالات مشابه دیگر که همگی انتخاب ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله سعی خواهیم کرد به آن ها پاسخ دهیم با ما همراه باشید.

جامع ترین راهنمای خرید و انتخاب صندلی ماساژور چه می تواند باشد؟

هر وسیله ای برای اینکه مورد قبول واقع گیرد و از همه مهم‌تر بهترین بهره‌وری را داشته باشد یکسری امکانات و ویژگی هایی را بایستی داشته باشد تا بتواند انتظارات خریدار را برآورده نماید.

قبل از این که بخواهیم وسیله‌ای را انتخاب و خریداری نماییم بایستی آن را از تمام جوانب بررسی کرده و نوع امکانات و توانایی‌های دستگاه را بشناسیم و سپس نسبت به خرید اقدام لازم را انجام دهیم.

چرا که این اطلاعات مرتبط با دستگاه است که بهترین راهنمایی برای یک خریدار است. در ادامه می‌خواهیم مواردی که در یک مبل ماساژور وجود دارند و همچنین امکانات آن را، معرفی کرده و در مورد هر یک توضیح دهیم.

مبل ماساژور

تجهیزات و امکانات یک صندلی ماساژور

همانطور که می‌دانیم تجهیزات و امکاناتی که یک دستگاه دارد، آن را به یک وسیله معمولی و یا یک دستگاه پیشرفته تبدیل می‌کند. در مورد صندلی‌های ماساژور نیز این مسئله صادق است. امکاناتی مانند نوع ماساژ ها، شمارش غلتک‌ها، نوع ماساژ های صندلی در انواع مبل ماساژور متفاوت است که این موارد به طور مستقیم در عملکرد و همچنین در قیمت محصول تاثیر گذار است.

  •  نوع ماساژ های صندلی: هر نوع مبل ماساژوری که بخواهیم انتخاب کنیم؛ ساده و یا پیشرفته، نوع ماساژی که دارند به سه شکل انجام می شود که عبارتند از:
  1.  صندلی های ماساژور ثابت
  2.  صندلی های نوع S-Track
  3. صندلی های نوع L-Track
  • شمارش غلتک ها: یکی از دلایلی که ساده و با پیشرفته بودن یک صندلی ماساژور را مشخص می‌کند تعداد غلتک‌های آن صندلی است. البته ناگفته نماند که در قیمت گذاری نیز مستقیم دخیل است. به طور کلی تعداد غلتک‌های صندلی ماساژور از دو غلتک از نوع ساده و ارزان قیمت تا شش غلتک که انواع پیشرفته و قیمت های کمی بالایی دارند متغیر است.
  •  نوع ماساژ ها: در مبل‌های ماساژور، ماساژ به دو روش انجام می‌گیرد یکی به وسیله‌ی کیسه‌های هوا و در نوع دوم به وسیله‌ی غلتک‌ها. که در نوع اول با کمک این تکنولوژی نواحی از بدن که به راحتی نمی‌توان ماساژ داد، هدف قرار می‌گیرند. اما در نوع دوم از غلتک‌ها بهره گرفته می‌شود و نوع ماساژ دادن نیز به دو قسمت مبتدی و پیشرفته تقسیم بندی شده است.

بهترین صندلی ماساژور در ایران

روش کار غلتک ها

غلتک‌هایی که در ماساژورها استفاده می‌شود در انواع مختلف آن به روش‌های متفاوتی کار می‌کنند. غلتک‌های یک صندلی ماساژور، در کیفیت و نیز در قیمت صندلی به صورت ویژه اثر گذار است. انواع غلتک‌هایی که بکار گرفته می‌شوند عبارتند از:

  • غلتک‌های بدون قابلیت تنظیم شدن
  • غلتک‌های دارای اسکن سه بعدی از بدن
  • غلتک‌های دارای اسکن سه بعدی و تنظیم دستی

انواع مبل ماساژور

در کل صندلی‌های ماساژور در ۲ دسته‌ی کلی طبقه بندی می‌شوند که عبارتند از:

  • صندلی‌های ماساژور تفریحی
  • صندلی‌های ماساژور درمانی
  1. صندلی‌های ماساژور تفریحی: اگر هدف از خرید مبل ماساژور صرفا برای ریلکس کردن و داشتن آرامش و نرم کردن بدن می باشد بهتر است که صندلی ماساژوری انتخاب کنیم که از نظر قیمت در حد متوسط تا ارزان باشد.
  2. صندلی‌های ماساژور درمانی: همانگونه که از نامش نیز مشخص است هدف این صندلی ها درمانی است و قیمت‌های نسبتا بالایی نیز دارند. اما اگر هدف درمانی باشد، قیمت نباید مانعی برای انتخاب و خرید این صندلی‌ها باشد. اما این صندلی‌ها چگونه برای مصارف درمانی بکار می‌روند؟ اگر فردی از ناحیه عضلانی دچار مشکل و آسیب باشد مبل ماساژور در بهبود دردها به خوبی می‌تواند کمک نماید. این صندلی‌ها برای کشش تمام بدن، ماساژ دادن‌های نقطه‌ای، ماساژ نواحی پاها و ساق پاها، به منظور حرارت درمانی و همچنین ماساژ های عمقی بسیار مفید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *