لاغری با تردمیل در سریع‌ترین زمان

در روزهایی که کار کردن دیگر نیازی به تحرک فیزیکی ندارد و ورزش کردن هم عادت نیست، چاقی از مشکل‌های فراگیر است. چه چاق باشید، چه اضافه‌وزن داشته باشید و چه نگران این باشید که در آینده چاق شوید، پیدا کردن یک راه‌حل قطعی و مطمئن برای لاغری با تردمیل در سریع‌ترین زمان، برای این سبک زندگی، لازم است. چرا که کلاهبرداری‌ها در زمینه لاغری بسیار زیاد شده و بعضی روش‌ها، می‌تواند باعث مرگ هم بشود. در چنین شرایطی، اطمینان به یک روش، لازمه تحقیق است.

 

اهمیت ورزش در لاغری سالم

لاغر شدن به هر قیمتی خوب نیست. حتی اگر چاق هستید، نباید عجله کنید یا به هر روشی متوسل شوید. هدف شما از لاغر شدن، سلامتی است. پس نباید روشی را پیش بگیرید که در فرایند لاغر شدن، سلامتی را از شما سلب کند. بهترین روش برای لاغری سالم، ورزش متعادل است. لاغری سالم در مقابل لاغری ناسالم یا مضر قرار می‌گیرد. لاغری مضر، به روش‌هایی گفته می‌شود که می‌تواند به اندام‌های شما آسیب وارد کرده و حتی باعث مرگ شوند. مصرف داروها و قرص‌های متفرقه برای لاغری، همگی از نوع لاغری ناسالم برشمرده می‌شوند. ورزش کردن مستمر تنها راهی است که می‌توان با اطمینان گفت یک لاغری سالم را به شما هدیه می‌دهد.

 

ورزش و سبک زندگی در دنیای مدرن

پیشرفت تکنولوژی در کنار گرفتن تحرک از سبک زندگی، روش‌هایی را هم برای تحرک بیشتر ما ایجاد کرده است. به عبارتی، اگر شما هم یک شغل مدرن با تحرک صفر دارید، باید یک وسیله مدرن برای تحرک بیشتر هم داشته باشید. این وسایل، همان وسایل ورزشی هستند که حتماً نام بسیاری از آن‌ها را شنیده‌اید. وسایلی که به شما در ورزش کردن، تحرک و لاغری کمک می‌کنند.

 

وسایل ورزشی را جدی بگیرید

این روزها شما نه فضای کافی برای ورزش سنتی را دارید و نه محیط به شما این اجازه را می دهد که به شکل سنتی و قدیمی ورزش کنید. چطور می‌خواهید در خانه‌ای آپارتمانی، ورزش باستانی انجام دهید؟! قطعاً باعث آزار دیگران است که شما هرروز صبح بیدار شوید و کباده بکشید! در این زمان است که باید سراغ وسایل ورزشی به‌روز بروید. وسایلی که با شبیه‌سازی موقعیت‌های متنوع، شما را به حرکت وادار کرده و می‌توانند جایگزین روش‌های سنتی شوند.

استفاده از وسایل ورزشی را جدی بگیرید. شما با استفاده از یک برنامه ورزشی مستمر، می‌توانید با کمک وسایل ورزشی، یک لاغری سالم و سریع را تجربه کنید. البته که نباید عجله داشته باشید و سلامتی خود را به سرعت بفروشید! مهم، سلامتی شماست و بس.

 

بهترین وسایل ورزشی برای لاغری

وسایل ورزشی متنوعی در بازار پیدا می‌شود. از میله بارفیکس و دمبل و هارتل تا میله شنا و دوچرخه ثابت و تردمیل! هزینه هر کدام هم متفاوت است و کاربردشان هم که از زمین تا آسمان فرق می‌کند. برخی از این‌ها برای بدن‌سازی کاربرد دارد و برخی دیگر، برای ورزش‌های عمومی. اگر هدف شما لاغر شدن باشد، نباید در حال حاضر سراغ وسایلی مثل دمیل و هارتل بروید. این وسایل کاربردهایی مخصوص برای بدن‌سازی و تقویت عضلات دارند و فعلاً مناسب شما نیستند.

در مقابل، وسایل ورزشی مناسبی برای لاغری وجود دارند. وسایلی که با پیشنهاد حرکت‌های ورزشی معمولی، شما را به سمت تحرک داشتن سوق می‌دهند. در این وسایل از امکانات متنوعی استفاده شده تا به لاغری شما کمک کند. برای مثال در تردمیل شما می‌توانید سرعت صفحه لغزان را تعیین و حتی شیب آن را تغییر دهید تا به بهترین نتیجه برسید. وسایل دیگر مانند دوچرخه ثابت هم هستند که با شبیه‌سازی وضعیت دوچرخه‌سواری، شما را به رکاب زدن و در نتیجه چربی‌سوزی دعوت می‌کنند.

 

تردمیل، بهترین وسیله برای لاغری

لاغر شدن یک فرایند زمان‌بر است. از طرف دیگر برای لاغری شما باید به صورت موازی همه‌جای بدن را تحت تحرک و فعالیت قرار بدهید. برای مثال اگر به قصد لاغری، تنها ورزش پا انجام دهید، لاغر نمی‌شوید. چرا که چربی‌های زیادی دور شکم شما هستند که هیچ تأثیری از ورزش پا نمی‌گیرند. تردمیل به عنوان یک وسیله ورزشی، با تشویق شما به دویدن تمام بدن شما را، مخصوصاً نقاطی که چربی در آن تجمع دارد، به حرکت وامی‌دارد. در هنگام دویدن، تمام بدن شما از عضلات پا، تا شکم و دستان شما حرکت دارند. حتی سیستم گردش خون در دویدن فعالیت بیشتری پیدا می‌کند که می‌تواند در لاغری با افزایش سوخت‌وساز بدن مؤثر واقع شود.

 

دویدن بدون تردمیل یا با تردمیل؟!

شاید برای شما سؤال شده باشد که دویدن که کاری ندارد. چرا باید برای دویدن ساده تردمیل خریداری کنید؟! حق با شماست. دویدن یکی از ابتدایی‌ترین ورزش‌هایی است که شما بلدید! اما اگر تا امروز برای دویدن به خیابان نرفته‌اید، احتمالاً فردا هم چنین کاری نمی‌کنید. پس بهتر است دست از تنبلی بردارید و با یک وسیله مناسب شروع کنید. دویدن در هوای آزاد، با وجود محدودیت‌های اجتماعی، چندان کار ساده‌ای نیست و عادت به آن هم زمان‌بر است.

مخصوصاً اگر چاق هستید یا اضافه‌وزن دارید، بهتر است از داخل خانه شروع کنید و فعلاً سراغ دویدن در خیابان و پارک‌ها نروید. چون ممکن است نیاز فوری به آب و املاح معدنی پیدا کنید که در خانه دسترسی بهتری به آب سالم و نوشیدنی‌های طبیعی دارید. از طرفی محیط خانه حس آرامش بیشتری به شما می‌دهد. خودتان را در هنگام شروع ورزش نباید در سختی قرار دهید. برای همین محیط خانه بهترین محیط برای ورزش به هدف لاغری است.

ورزش با تردمیل یک راهکار ساده برای آن‌هایی است که دویدن را به فردا موکول می‌کنند یا از دویدن در محیط‌های عمومی خجالت می‌کشند. علاوه‌بر این، تردمیل مزایای دیگری هم دارد که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید.

 

مزایای تردمیل برای لاغری در سریع‌ترین زمان

هزینه کردن برای تهیه یک وسیله ورزشی، علاوه‌بر انگیزه برای ورزش کردن، نیاز به آگاهی بیشتری دارد. شما باید بدانید که این وسیله دقیقاً قرار است چه کاری برای شما انجام دهد؟ مزایای استفاده از تردمیل چیست؟ چرا خرید تردمیل می‌تواند به لاغری در سریع‌ترین زمان ممکن کمک کند؟ اساساً چرا خرید یک وسیله ورزشی بزرگ مانند تردمیل می‌تواند مفید باشد؟

جواب همه این سوالات و مزایای دیگر تردمیل در ادامه این مطلب است. با ما همراه باشید.

 

امکان استفاده ترکیبی

تردمیل یک وسیله ورزشی همه‌کاره نیست. اما خلاقیت شما می‌تواند تردمیل را به یک وسیله ورزشی همه‌کاره تبدیل کند. اگر فکر می‌کنید تردمیل فقط به دویدن شما کمک می‌کند، بهتر است از زاویه‌ای دیگر هم به ماجرا نگاه کنید. شما می‌توانید در برنامه ورزشی خود، حالت‌های متنوعی از دویدن و راه رفتن را با بازه‌های زمانی استاندارد بگنجانید. در این حالت، تردمیل می‌تواند در ترکیب با انواع حرکت ورزشی دیگر، به کار شما بیاید. برای مثال، اگر پنج دقیقه پیاده‌روی و پنج دقیقه دویدن را با ده بار شنا رفتن ترکیب کنید، تردمیل در این میان نقش پررنگی خواهد داشت.

 

با برنامه‌ریزی ورزش کنید

دویدن بی‌هدف نمی‌تواند نتیجه دلخواه شما را بدهد. بهتر است که هدفمند ورزش کنید. ورزش هدفمند نیازمند برنامه است. تردمیل می‌تواند انگیزه‌ای برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر شود. بدون تردمیل، شما اجباری را برای ورزش کردن حس نمی‌کنید. اما صرف خرید تردمیل می‌تواند یک محرک برای شروع ورزش و جدی گرفتن برنامه ورزشی باشد.
شما می‌توانید یک برنامه ورزشی مفصل برای استفاده از تردمیل بچینید و هرروز به آن پایبند بمانید. استفاده مستمر از تردمیل راز موفقیت شما در فرایند لاغر شدن است. خرید تردمیل می‌تواند این مسیر را برای شما هموار کند.

 

دریافت مستقیم اطلاعات سلامتی

تردمیل می‌تواند اطلاعاتی مانند ضربان قلب، مقدار مسافت دویده شده و میزان کالری سوزانده شده را اندازه‌گیری و به شما اعلام کند. بسته به اینکه چه تردمیلی را خریداری کنید، این اطلاعات می‌تواند متنوع‌تر هم باشد. برای مثال سرعت متوسط دویدن شما از دیگر اطلاعاتی است که در حالت عادی و بدون تردمیل نمی‌توانید آن را محاسبه کنید.
تحلیل اطلاعات سلامتی می‌تواند تأثیر به‌سزایی در ورزش شما بگذارد. با داشتن این اطلاعات شما می‌توانید برنامه ورزشی خود را بهبود داده و لاغری را در زمان کمتری تجربه کنید.

 

استفاده آسان و سریع

اگر یک لحظه هوس دیدن سراغ شما بیاید، تا بخواهید شال‌وکلاه کنید و به بیرون بروید، حس ورزش از شما خارج می‌شود! وجود تردمیل در خانه، شما را به ورزش کردن تشویق می‌کند. چرا که استفاده از تردمیل نیاز به زمان کمی دارد و آماده‌سازی آن تنها با چند دکمه تکمیل می‌شود. اینطوری شما در هر زمان از شبانه‌روز که بخواهید می‌توانید برنامه ورزشی خود با تردمیل را اجرایی کنید.

 

یک‌بار تا همیشه

خرید یک وسیله ورزشی می‌تواند یک سرمایه‌گذاری ماندگار برای همیشه باشد. ورزش کردن کاری نیست که زمان مشخصی داشته باشد. برای سلامتی در روزگاری که سبک زندگی بدون تحرک را به شما تحمیل کرده است، باید خودتان را متعهد به یک برنامه ورزشی روزانه بدانید. خرید تردمیل می‌تواند شروعی برای یک زندگی سالم باشد. زندگی سالمی که محدود به کاهش وزن شما نیست و حتی پس از رسیدن به وزن ایدئال هم ادامه پیدا می‌کند. خرید تردمیل می‌تواند آینده شما را عوض کند!

 

کاربردی برای همه اعضای خانواده

اگر تنها شما قصد لاغر شدن دارید و باقی اعضای خانواده حوصله ورزش کردن ندارند، تردمیل می‌تواند بقیه را هم به ورزش و زندگی سالم دعوت کند. درست است که شما می‌خواهید استفاده‌ای ویژه از تردمیل داشته باشید، اما این به معنی بی‌استفاده بودن این وسیله برای بقیه نیست. بدون شک حضور تردمیل و استفاده مستمر شما از این وسیله بقیه را تشویق به استفاده از آن می‌کند. بنابراین تردمیل یک وسیله کاربردی برای همه اعضای خانواده شما است.

 

برنامه لاغری با تردمیل

اگر می‌خواهید با تردمیل لاغر شوید، باید شرایط استفاده از آن را رعایت کنید. مهم‌ترین موضوع که قرار است اول به آن بپردازیم، برنامه است. شما باید برنامه مشخصی برای استفاده از تردمیل برای لاغری در سریع‌ترین زمان ممکن داشته باشید. اگر بدون برنامه و تنها برای دویدن از تردمیل استفاده کنید، بعید است که تأثیر به‌سزایی در لاغری شما داشته باشد. چرا که بدون برنامه، هر روز به سراغ دویدن با تردمیل نمی‌روید و لاغری هم که با یک روز دویدن حاصل نمی‌شود!

در ادامه چند برنامه کلی را برای استفاده از تردمیل مرور می‌کنیم.

 

هر روز برنامه داشته باشید

برای هفت روز هفته باید برنامه بنویسید. برنامه‌ای مدون که قابلیت اجرایی و سنجش کمی داشته باشید. برای  نوشتن برنامه توانایی‌های خودتان را مدنظر داشته باشید. سعی نکنید که یک برنامه غیرواقعی یا ایدئال بنویسید. حتی می‌توانید برای اطمینان بیشتر، با مقدار تمرین کمتری که مطمئن هستید از پس آن برمی‌آیید شروع کنید. در ادامه برنامه را برحسب نتایجی که می‌گیرید اصلاح کرده و به مقدار مطلوب برسانید.

توجه داشته باشید که برنامه شما باید بتواند از نظر کمّی و مقداری قابل سنجش باشد. شما باید بتوانید هر روز میزان پایبندی به برنامه را بسنجید و برای مثال به خودتان از صد، نمره بدهید. هیچ برنامه‌ای بدون امکان سنجش، ارزش ندارد. پس اگر نمی‌توانید میزان اجرای برنامه را بسنجید، برنامه خود را از نو بنویسید.

 

به خودتان استراحت بدهید

بدن نیاز به ریکاوری دارد. این‌طور نیست که هر روز برای خودتان تمرین سنگین بنویسید و فکر کنید اینطوری زودتر لاغر می‌شوید! خیر‍! داستان لاغری سالم و لاغری مضر را به‌خاطر بیاورید. شما قرار است به سلامتی خودتان کمک کنید. پس هرگز نباید به بدن خود بیشتر از میزان توانایی آن فشار وارد کنید. سعی کنید هر روز ورزش کنید، اما نه ورزش سنگین.
تمرین را سبک کنید، اما حذف ممنوع!

اگر یک روز خسته بودید یا فرصت کافی نداشتید، حق ندارید تمرین را ترک کنید. اگر واقعاً هدف شما سلامتی و رسیدن به وزن مناسب است، باید هر روز به برنامه پایبند باشید. اگر مشکلی هم در طول برنامه برایتان ایجاد شد، طبیعی است! مشکل در همه‌جای زندگی ما خودش را نشان می‌دهد. در این مواقع نباید از چارچوب برنامه خارج شوید یا آن را نادیده بگیرید. تنها می‌توانید تمرین خود را سبک‌تر کنید یا در زمان کمتری به پایان برسانید. این نکته مهم را به‌خاطر داشته باشید: ورزش باید اولویت زندگی‌تان شود تا برای لاغر شدن جواب بدهد.

 

یک‌سره ندوید!

قرار نیست روی تردمیل بدوید و بدوید! یعنی فکر نکنید باید تمام زمانی که روی تردمیل هستید را مشغول دویدن باشید! تردمیل را با ورزش دوومیدانی و دوی استقامت و این‌ها اشتباه نگیرید. در اینجا شما می‌خواهید با تحرک بیتشر و افزایش سوخت‌وساز بدن، لاغر شوید. نمی‌خواهید برنده مسابقه‌ای شوید. پس برنامه خود را طوری بچینید که پس از چند دقیقه دویدن، قدم زدن تند و آرام هم داشته باشید. این روش مؤثرتر است. به‌علاوه، دویدن یک‌سره شما را از ورزش و تردمیل و هرچیز مرتبط دیگری زده می‌کند. پس بهتر است تعادل را رعایت کنید.

 

راه رفتن را دست کم نگیرید!

شاید فکر کنید اگر یک‌سره روی تردمیل ندوید، ضرر می‌کنید! این‌طور نیست. پیاده‌روی تند یکی از بهترین روش‌ها برای چربی‌سوزی است. وقتی روی تردمیل هستید، باید به صورت متوالی راه بروید، تندتر راه بروید، بدوید و تندتر بدوید. این چرخه را باید بارها و بارها تکرار کنید تا زمان برنامه‌ریزی شما به‌سر برسد. خلاصه اینکه فکر نکنید راه رفتن بی‌اثر است. این استراحتی مفید در میان دویدن‌های شماست و همینطور مؤثر بر کالری‌سوزی، که هدف اصلی شما از ورزش با تردمیل است.

 

شیب تردمیل با شیب چربی‌سوزی ارتباط دارد!

یکی از جذابیت‌های استفاده از تردمیل، امکانات متنوعی است که این وسیله برای چربی‌سوزی در اختیار شما می‌گذارد. از تنظیم سرعت دویدن تا تنظیم شیب دویدن! بدیهی است که دویدن در شیب بالا، کاری سخت‌تر و در نتیجه چربی‌سوزی بیشتری را به ارمغان می‌آورد. اگر شیب تردمیل بیش از حد بالا باشد، شما هم بیش از حد خسته می‌شوید و از برنامه اصلی خود، که لاغری و ورزش مستمر است، بازمی‌مانید. برای همین بهتر است بهترین شیب تردمیل برای لاغری را پیدا کنید.

 

بهترین شیب تردمیل برای لاغر شدن در سریع‌ترین زمان

تنظیم شیب تردمیل کاربردهای متنوعی دارد. بسته به هدف شما، تنظیم شیب می‌تواند متفاوت باشد. اگر هدف عضله‌سازی است، شیب بیشتر کمک می‌کند. به عبارتی، با شیب بیشتر تردمیل، دویدن برای شما چالشی‌تر شده و عضلات شما بیشتر تقویت می‌شوند. اما در اینجا هدف شما لاغر شدن است. برای لاغر شدن، شما کاری به عضله ندارید. تنها می‌خواهید بدوید تا تحرک بدن افزایش و سوخت‌وساز بیشتر شود. برای همین نیازی نیست روی شیب بالا تمرین کنید.

اگر مبتدی هستید، می‌توانید شیب را از صفر درصد روی یک تنظیم کنید تا شرایط تردمیل به شرایط بیرون از خانه و واقعیت نزدیک شود. وقتی بیشتر و بیشتر تمرین کردید، می‌توانید شیب را به دو و حتی سه‌ونیم هم برسانید. مقادیر بیشتر را بهتر است با مشورت متخصص انجام دهید. چرا که شیب زیاد، گاهی می‌تواند باعث آسیب هم بشود.

 

زانودرد دارید؟ شیب بی‌شیب!

هرگز فراموش نکنید که هدف اصلی شما سلامتی است. درست است که می‌خواهید لاغر شوید اما لاغری به هر قیمتی برازنده شما نیست! برای همین باید شرایط بدن خودتان را بدانید و مطابق با وضعیت خود تصمیم بگیرید. اگر زانودرد دارید، سراغ دویدن روی شیب نروید. شیب تردمیل را روی صفر قرار دهید و از دویدن خود لذت ببرید!

 

نکاتی برای استفاده بهتر از تردمیل

استفاده از تردمیل ترفندهای زیادی دارد تا هم ورزش کنید و هم این ورزش جذاب، به شما سخت نگذرد. لذت بردن از ورزش یکی از رازهای ادامه دادن آن و در نتیجه رسیدن به وزن مطلوب است. همچنین برای داشتن انگیزه کافی، باید بتوانید از زمانی که صرف ورزش می‌کنید، نهایت بهره را ببرید. در ادامه مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام استفاده از تردمیل رعایت کنید را مرور می‌کنیم.

 

نظم روزانه؛ مهم‌ترین نکته ورزش با تردمیل

از ابتدا تا انتها، مهم‌ترین نکته‌ای که باید رعایت کنید، نظم است! بدون نظم ورزش کردن به هیچ‌کاری نمی‌آید. بهتر است یک برنامه واقعی و قابل سنجش طراحی کنید و بعد از گرفتن اشکالات آن در چند جلسه، به آن پایبند بمانید. این را هم به‌خاطر داشته باشید که از این شاخه به آن شاخه پریدن را باید کنار بگذارید. اگر قرار است با تردمیل برای لاغری ورزش کنید، کافی است به همان برنامه که دارید عمل کنید. سراغ وسیله‌های دیگر رفتن و هر روز یک‌جور ورزش کردن، به‌درد لاغر شدن نمی‌خورد و بیشتر شبیه بازی کردن است!

 

موسیقی را فراموش نکنید

اگر از اینکه هنگام دویدن صدای نفس‌نفس زدن خود را بشنوید، دچار استرس می‌شوید، موسیقی راه‌حل خوبی است. به‌صورت کلی، استفاده از موسیقی بی‌کلام می‌تواند بر آرامش بیشتر شما مؤثر باشد. اگر اهل موسیقی شنیدن هستید، می‌توانید ساعت ورزش و ساعت موسیقی را با هم ادغام کنید و از ترکیب این دو، لذت ببرید.

امروزه پادکست‌های متنوعی نیز در دسترس کاربران هستند که می‌توانند شروع خوبی برای افزایش مهارت‌های فردی باشند. می‌توانید همزمان با ورزش، پادکست‌های موردعلاقه خود را گوش کنید. این‌گونه از وقت خود دوبرابر استفاده می‌برید.

 

برنامه ورزشی زیر نظر مربی

پیشنهاد دیگری که هنگام کار با تردمیل برای شما داریم، مشورت با یک مربی ورزشی است. هرچند نوشتن یک برنامه ورزشی عمومی کار دشواری نیست، اما اگر بتوانید برنامه خود را زیر نظر یک مربی باتجربه بنویسید و اجرا کنید، می‌تواند در سرعت لاغری شما مؤثر باشد. پس اگر به دنبال لاغر شدن در سریع‌ترین زمان ممکن با تردمیل هستید، بد نیست با یک مربی متخصص ورزشی مشورت کنید.

 

رژیم غذایی سالم و مناسب

ورزش بدون تغذیه سالم فایده‌ای ندارد. اگر فکر می‌کنید می‌توانید با نیم‌ساعت ورزش روزانه، هر غذایی را با هر حجمی مصرف کنید، سخت در اشتباه هستید. قدم اول برای لاغری نه از ورزش، که از تغذیه سالم می‌گذرد. البته اگر بیماری زمینه‌ای نداشته باشید، منع خاصی بابت مصرف چربی و قند نخواهید داشت؛ اما باید مصرف آن‌ها را کنترل کرده و برحسب یک رژیم استاندارد جلو بروید. به عبارت دیگر، حتی بدون هیچ پرهیزی، نباید به صورت بی‌رویه مواد غذایی را مصرف کنید.

هربار که خواستید یک غذای فست‌فودی، چرب یا حجیم را مصرف کنید، با خودتان یادآوری کنید که برای سوزاندن همین مقدار کالری دریافتی، باید چندساعت روی تردمیل بدوید! پس اگر نمی‌خواهید سختی مضاعفی در مسیر لاغر شدن بکشید، یک رژیم غذایی سالم و مناسب را با مشورت یک متخصص تغذیه بنویسید و به آن پایبند بمانید.

 

راضی بودن به کاهش وزن ملایم!

تصور نکنید با وجود تردمیل شما در طول یک‌هفته لاغر می‌شوید. این‌طور نیست. به صورت متعادل شما در طول یک‌ماه می‌توانید ۴ تا ۸ کیلوگرم کاهش وزن را تجربه کنید. حتی اگر تنها ۴ کیلوگرم کاهش وزن در یک‌ماه داشتید، راضی باشید. کاهش وزن ملایم از چاقی یا روش‌های خطرناک لاغری بهتر است. سعی کنید استمرار خود را حفظ کرده و با استفاده از رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی متعادل، از کاهش وزن خود لذت ببرید.

 

با تردمیل زودتر لاغر می‌شوید!

دویدن را همه بلدیم اما منظم دویدن کار آسانی نیست. تردمیل با آسان‌تر کردن دویدن و دادن قابلیت‌های ویژه‌ای مانند رصد اطلاعات سلامتی، تنظیم شیب و سرعت دویدن، شما را در این مسیر یاری می‌کند. همچنین ترکیب دویدن روی تردمیل با ورزش‌های خانگی دیگر، راه مناسبی برای نوشتن یک برنامه ورزشی با هدف لاغر شدن در سریع‌ترین زمان ممکن است. پس اگر شما هم از چاقی یا اضافه‌وزن خود رنج می‌برید و دل‌تان می‌خواهد به وزن مطلوب خود برسید، تردمیل می‌تواند کمک بزرگی برای لاغر شدن شما باشد.

 

خرید انواع تردمیل خانگی و باشگاهی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *